Skip links

اعضای مرکز نوآوری

اعضای مرکز نوآوری

رضا طوماری

برنامه نویس فول استک

رضا یه برنامه نویس پرتلاشه که همیشه دوست داره چالش های مختلف رو تو برنامه نویسی تجربه کنه و همین به دلیل با مسائل مختلف تو برنامه نویسی آشنا بشه.کارش رو با PHP شروع کرده و الان هم برنامه نویسی Front EndوBack End انجام میده.

اعضای مرکز نوآوری

حسین نصیری

دیجیتال مارکتر

حسین یک جوان خلاق و فعال در زمینه هنر و دیجیتال مارکتینگ است. او در روابط عمومی بسیار قوی است و علاقه بسیاری به گسترش دیجیتال مارکتینگ دارد و به کسب وکارها کمک میکند تا کار خودشان را در فضای آنلاین توسعه دهند.

امیر حسین کلانتری

امیرحسین کلانتری

هم بنیانگذار پیوتک

از سال ۸۹ تو زمینه رباتیک فعالیت میکردم، تو مسابقات زیادی شرکت کردم و کلی مقام ملی و بین المللی دارم. با ربات عمودپرواز کارهای مختلفی انجام دادم و یک شرکت در زمینه iot و هوشمندسازی تجهیزات گل و گیاه تاسیس کردیم.

محمدرضا بابائی

محمدرضا بابائی

طراح تجربه کاربری UX Designer

محمدرضا یه پسر خوش ذوق و خلاق در توسعه رابط کاربریه و همیشه بر این باوره که کاری بهترینه که با عشق و علاقه ساخته بشه. محمدرضا یادگیری رو هم خیلی دوست داره.

اعضای مرکز نوآوری

شاهین رجائی

بنایانگذار حامی

شاهین دانش آموخته‌ی رشته مهندسی صنایع هست و از اونجایی که علاقه زیادی به برنامه نویسی داشت شروع به فعالیت در  زمینه برنامه نویسی کرد و در حال حاضر با همکاری چند نفر مشغول ساخت نرم افزار نگهداری و تعمیرات هست که کار این نرم افزار کاهش میزان خرابی دستگاه های تولیدی هست.

اعضای مرکز نوآوری

توحید شیوخی زاده

بنیانگذار آرتام

توحید فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار است که از سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینه برنامه نویسی وب شروع کرد. او بنیانگذار تیم نرم افزاری و برندینگ آرتام است و استارتاپی را به کمک هوش مصنوعی در حوزه هنری و هوشمندسازی آن راه اندازی کرده است. تیم او از طریق دیجیتال مارکتینگ به کمک کسب و کار مختلف رفته و موفقیت بسیاری را کسب کرده اند.

آرش دولتیاری

آرش دولتیاری

UI/UX Designer

آرش طراح UI/UX هست که دو سالی میشه که وارد این حوزه شده، آرش میگه که دلیل ورودش به این حوزه علاقه به دیزاین و روانشناسی بوده. اون دوست داره که در آینده بصورت حرفه ای تر در حوزه UX فعالیت کنه و چالش های جدیدی رو تجربه بکنه.

اعضای مرکز نوآوری

هومن صارمی مقدم

متخصص بازارهای مالی

هومن در سال ۹۶ در رشته مهندسی نرم افزار فارغ التحصیل شد. او علاقه بسیاری به حل مسئله و جستو در حیطه های متفاوتی دارد. در حال حاضر او مشغول آموزش و سرمایه گذاری در بازارهای مالی مانند ارزهای مجازی و فارکس هست.

اعضای مرکز نوآوری

سارا سلطانی

متخصص سئو

دانش آموخته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه زنجان هستم.بیشتر از ۵ ساله در حیطه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستم و به صورت تخصصی، سئو سازی وب سایت انجام میدم.سایت های زیادی رو سئو کردم و با چالش های مختلفی روبرو شدم که هر کدوم به نوعی برام لذت بخش بودن.
اگر در یک جمله بخوام بگم ” عاشق سئو سازیم “.

اعضای مرکز نوآوری

الهام غفاری

مهندس معماری

گروه معماری کانه با مشارکت من و مهندس آدمی در زمینه معماری‌داخلی و معماری‌منظر در بهمن ۱۳۹۹فعالیت خود را آغاز نمود.فضاهایی که عمرمان را در آنها سپری می کنیم، تاثیر عمیقی بر عملکرد روحی و جسمی ما دارند. اگر یک ساختمان بر مبنای اصول صحیح طراحی و اجرا شده باشد.روح، نشاط و امید به زندگی فراهم خواهد شد.

اعضای مرکز نوآوری

غزاله آدمی

مهندس معماری

من و مهندس الهام غفاری در گروه معماری کانه می‌کوشیم با تکیه بردانش معماری، خلاقیت و توجه به مسایل فنی مهندسی و در نظر گرفتن مسئله بودجه پروژه، بهترین خروجی ممکن را در اختیار کارفرمایان گرامی قرار دهیم. دید همه جانبه و توجه به جزییات در کنار زیبایی و نو آوری در طراحی نگرش اصلی تیم طراحی کانه می باشد.

اعضای مرکز نوآوری

اعظم اسکندری

مربی عادت سازی

ما یه آزمایشگاه کوچک طراحی رفتار با همکارم داریم و با طراحی راه های ساده به افراد کمک می‌کنیم در جهت تغییر زندگی و رسیدن به ایده آل خود قدم بردارند در نهایت احساس موفقیت و رضایت کنند.
خدارو شاکریم نتایج رضایت بخش رسیدیم و الان به عنوان مربی طراحی زندگی و مربی عادت سازی مشغول فعالیتیم.

اعضای مرکز نوآوری

عباس حسینی

برنامه نویس

عباس دانشجوی مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر هست، در گذشته در زمینه های متفاوت برنامه نویسی فعالیت کرده است و هم اکنون در حوزه ی فلاتر فعالیت میکند.

اعضای مرکز نوآوری

رامین آقامحمدی

برنامه نویس

رامین هستم در حوزه Front-end کار میکنم و با استفاده از وردپرس در حوزه های مختلف پروژه انجام دادم و در حال حاضر قصد یادگیری Back-end رو دارم.

اعضای مرکز نوآوری

حامد حسنی

برنامه نویس وب

حامد یک ساله که به صورت جدی وارد حوزه وب شده و در حال حاضر با فریمورک لاراول مشغول به برنامه نویسی سمت سروره.از علاقه های مهم حامد برنامه نویسی بازی های کامپیوتریِ و دوست داره که تو این زمینه هم فعالیت کنه.

اعضای مرکز نوآوری

حسن برجی

برنامه نویس

حسن فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار هست و در زمینه‌ی کارهای نرم افزاری، طراحی وب و انجام پروژه های فری لنسری فعالیت میکنه.

اعضای مرکز نوآوری

فاطمه اشرفی

تولید کننده محتوا

فاطمه یک دختر کنجکاو و علاقه مند به گردشگری هست که تجربیاتی هم در این زمینه داره. هم اکنون هم داره تولید محتوا و بازاریابی محتوا یاد میگیره.

اعضای مرکز نوآوری

میثم مرادی

برنامه‌نویس فول‌استک

من فارغ‌التحصیل نرم‌افزار هستم.سابقه آشناییم با برنامه‌نویسی به سال‌های دور برمیگرده .بعد از پایان مقطع کارشناسی به صورت فریلنسری مشغول برنامه نویسی هستم.عاشق بازی‌های رایانه‌ای (مخصوصا dota2) و فناوری ‌های جدید هستم. الان هم همراه دوستانم مشغول لانچ استارتاپی به اسم باتی هستیم.

اعضای مرکز نوآوری

اشکان حدایق پرست

برنامه نویس

من تقریبا ۸ ساله که به صورت مدام برنامه نویسی می‌کنم، فیلد های کاریم هم بکند و هم فرانت‌اند هستش.

اعضای مرکز نوآوری

محمدرضا قارداش خانی

برنامه نویس و طراح رابط کاربری

من فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی نرم افزار هستم و مدت ۷ سال هست که در زمینه طراحی UI و برنامه نویسی Front End فعالیت میکنم.با فریم ورک های React، Svelte، Next آشنا هستم.

زهرا سعادتی

زهرا سعادتی

طراح رابط کاربری UI
سینا کاظمی

سینا کاظمی

توسعه دهنده وردپرس
اعضای مرکز نوآوری

سعید محمدی

مهندس نرم افزار
اعضای مرکز نوآوری

شما!

جای خالی شما در مجموعه ما احساس می‌شود.!.

تیم های مستقر در مرکز نوآوری

شرکت کاوه نوآور رسانه پارسیا
شرکت فناوران ستاره جنوب